9 feb 2011

Benvid@s ao club!

Ola, rapazada!
Aquí estamos nesta nova andadura pola aventura dos libros. Onte tivemos ocasión de coñecermosnos persoalmente e falar de moitos aspectos da organización do clube de lectura. Como ben sabedes, un clube de lectura consiste en que se xunta un grupo de xente, neste caso nenos e nenas de entre dez e doce anos, para comentar o libro que estean a ler, que será o mesmo para todos.
Penso que temos un comezo moi exitoso xa que onte fostes máis de vinte os que vos achegastes á Biblioteca Municipal Rialeda para inscribirvos. De feito, fixéronse dous grupos!
O grupo A está xa lendo "La evolución de Calpurnia Tate" de Jacqueline Kelly e o grupo B empeza con "El señor de los ladrones" de Cornelia Funke.
Aquí, no blogue, podedes deixar os comentarios que vos apeteza sobre os libros, iso si, sen desvelar datos fundamentais!
Tamén o iremos enchendo con enlaces a temas que traten os libros e que consideremos interesantes. Nisto tamén podedes participar aportando ideas e suxestións.
Animádevos!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

hola nataliA me esta gustando mucho el libro el señor de los ladrones es muy interesante mi personaje favorito es escipión por que de todos los robos que a echo nunca le an cojido el capitulo de en cuntro en el confesionario estoy esperando a que sea 2 de mayo y ademas el 29 de ese mismo mes es mi cumpleaños y lo unico que os pediria por mi cumpleaños es que siga el club de lectura chaoo!! ADRIÁN

amaia dijo...

hola natalia me gusta muchooo el libro ,voy porla mitad y si lo acabo me dara mucha pena terminarlo .Yo bi la peli de corazon de tinta y me encanto.Mi personaje preferido del señor de los ladrones es avispa por que se parece a mi madre, lla te contare como es la peli,adiooooooooossss.